Pertandingan Hiasan Hari Raya 2010

Keseronokan hari raya disambut dengan pertandingan yang dijalankan oleh jabatan kami… So korang tgk jer hiasan yang kami buat ini.. Smua budak bujang yang hiaskan tau… Si misha tgh bercuti besalin masa ni… Akhirnya keputusan diumumkan geng kami dapat la no 4… jadi la.. 4 yang terbaik dari 13 unit.. gempak tu..

Time ni juri tengah menengok2 la hiasan kami.. confident jer kitaorg top 5 ni.. juri sampai taknak kuar la dari tempat ni,,, terpegun..


Bujang-bujang secondary bergaya… jangan mare yer…


Buluh buatan sendiri ni dah dipasarkan di serata dunia sejak kami buat masa raya tahun lepas… eksport import skrg ni…


Abjad ini hasil potongan seni oleh bebudak ni..


Lampu n dinding disponsor oleh ah meng kicap sdn bhd.. terima kasih ah meng yaaa..


Antara makanan yang disediakan.. jemputlah makan..


Picture wall di taja ole Eric deko..deko..deko..suprise… cantik tak..cantik tak..


Semua jenis minuman kami sediakan termasuk la air buih pemadam api….


Lampu-lampu yang dipasang menambahkan lagi seri opis kami.. macam dalam disco kau.. lip lap..lip lap…

Komentar
  1. bebudaksecondary berkata:

    misha : kalo sya ada msti dpat no.1
    mintak2 taun ni x mengandung ..
    EN. Azwan ” siap sedia… ktrg x sabo nak rampas piala korang”

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s