Program di Jitra, Kedah

Posted: Julai 7, 2011 in Uncategorized


Satu program yang dianjurkan oleh jabatan kami di jitra kedah…. Semua ahli secondary kene join la.. kecuali sri yang ada kenduri kt ipoh…. mcm kem bina semangat la…

zaman dolu dolu

Posted: April 20, 2011 in Uncategorized

kalo korg nak tau ni la gambo misha mase kecik kecik dolu. mesti korg x caye kan ?? ataupun korg suma dengki tgk kecomelan saya… hehehe


Ucapan terima kasih dari bebudak secondary untuk appy hernandez yang telah bersama-sama dengan unit ini dari bulan Januari hingga Mac 2011… Semoga jasa dan amalan ko disini dapat diteruskan oleh generasi akan datang… Jasa mu dikenang walaupun ko sekejap jer ngan kitaorang dan terpaksa pencen awal… ko tu, kami dah anggap mcm adik bongsu kt sini.. Sayonara dari kami.. semoga berjaya dalam hidup selepas ni…

bebudak suka mandi

Posted: April 6, 2011 in Uncategorized

kami budak secondary ni bermula 01.01.2010 tarikh keramat yang mewujudkan satu keluarga bekerja yang sangat menyeronokkan dan memenatkan mental serta fizikal korang jangan cakap la.. memang perit woii mulanya tp hasilnya memang berbaloi…